Na stránce https://rio.sillet.cz si sami můžete vygenerovat nové heslo přes „zapomenuté heslo“ po zadání Vašeho přihlašovacího jména. Nové heslo Vám bude poté zasláno na Váš email.
Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728 nebo emailem na info@sillet.cz. Obratem Vám vygenerujeme nové přihlašovací údaje.
Po odeslání Vašeho požadavku přes POJISTLINE a jeho zaevidování v systému budete v co nejkratší možné době kontaktován/a našim makléřem.
Osobně se můžete zastavit ve vybraných pobočkách v Ostravě, Brně a Opavě.
Po odeslání požadavku vyčkejte kontaktování makléře. Následně si odsouhlasíte Vaše požadavky a bude Vám do systému vložen návrh pojistné smlouvy, popř. jiné poptávané služby. V případě, že nabídku budete akceptovat, můžete smlouvu uhradit Vámi zvoleným způsobem. Originál smlouvy Vám bude následně zaslán poštou (v případě, že je podpis vyžadován pojistitelem).
Ano. V případě on-line sjednání pojistné smlouvy postupujete dle jednotlivých kroků. Nejdříve vyplníte požadované informace pro kalkulaci ceny, dále vyberete z nabízených pojistitelů (pojišťoven), poté již jen vyplníte své údaje a uhradíte pojistné.
Frekvence placení pojistného závisí na daném pojistiteli (pojišťovně) a na zvoleném typu produktu. Může to být měsíční, čtvrtletní, pololetní či roční. Záleží poté na Vás, co preferujete.
Pojistné, popř. jiné platby, je možné realizovat prostřednictvím platební brány, bankovním převodem nebo je možná platba na dobírku. Záleží tedy na Vámi zvoleném způsobu platby.
Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728 nebo emailem na info@sillet.cz. V zabezpečeném prostoru systému RIO „moje smlouva“ můžete využít také online chat v dolním rohu obrazovky.
Můžete kontaktovat technickou podporu na telefonním čísle 599 527 843 nebo emailem na poradna@pojist-line.cz.
Ano, při potvrzení pojistné smlouvy můžete v dalším kroku napsat hodnocení spokojenosti s poskytnutou službou.
V zabezpečeném prostoru systému RIO „moje smlouva“ můžete využít online chat v dolním rohu obrazovky. Také můžete využít přímo kontaktu na makléře, který Vám sjednal pojistnou smlouvu. Případně chat přímo u Vámi zaslaného požadavku.
Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728, 599 527 843 nebo emailem na info@sillet.cz. Také můžete využít přímo kontaktu na makléře, který Vám sjednal pojistnou smlouvu.
Můžete se na nás obrátit na zákaznické lince 595 136 728, 599 527 843 nebo emailem na info@sillet.cz.
Ano, výčet benefitů je uvedený po odeslání poptávky.